pondělí 16. ledna 2017

NYX Lip Lingerie

Jak jsme slíbily, tak jsme také dodržely a dnes vám přinášíme článek o kosmetice. Konkrétně o tekuté rtěnce od NYXu. Jedná se o Lip Lingerie s matným finišem.



Tuto tekutou rtěnku jsem zakoupila v Drážďanech, ale dají se sehnat i u nás. Když jsem si vybírala odstín, nebyl jsem si úplně jistá jestli zrovna tento nebude moc světlý, ale je super. 

Zkoušely jsme obě její výdrž a ani jednu z nás nezklamala. Bez přetření a různého opravování mi vydržela na rtech 4.hodiny, přičemž jsem klasicky jedla pila. Bylo to zrovna v čase rodinného oběda.

Aplikace je velice příjemná. Celý tenhle koncept 'rtěnek' se mi moc líbí. Aplikátorek u těkutých rtěnek od NYX je super. Není nijak zvlášť tvarovaný do různých 'nesmyslných' tvarů. 
V porovnání cena a kvalita si myslím, že super. Tato rtěnka mě stála zhruba 200,-.
Její konzistence není nijak hutná, avšak na výdrži se to nijak neprojevuje.Její jediná chyba je, že poměrně dost vysušuje rty.

My ji dáváme 9 bodů z 10. Jeden bod strháváme za vysušování.
Máte i Vy svoji oblíbenou tekutou rtěnku?

2 komentáře:

  1. Já tekuté rtěnky nemám vůbec ráda, nemám totiž rády ta aplikátory :(.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že mi taky chvilku trvalo než jsem si na to zvykla a ze začátku jsem je odsuzovala. Ale to bylo především kvůli tomu, že jsem nikdy neměla žádnou pořádnou, která vydržela.:-)

      Vymazat