pátek 27. ledna 2017

Jak na popraskané rty ?

Zimní období dává rtům opravdu zabrat. My s Terkou jsme se proti tomu rozhodli bojovat a předat nějakou tu inspiraci.
Našli jsme si pár pomocníků, které vám teď společně představíme.





CARMEX
Ten určitě všichni dobře známe. Vyhovuje nám ve všech verzích - jak kalíšek tak tyčinka i tubička - nejvíce nám však vyhovuje tyčinková verze. Kalíšek má nevýhodu v aplikaci a tubička v rychlejším vypotřebováním produktu. NA vyléčení rtů je to rozhodně číslo jedna! Tak krásně, příjemně pálí/chladí a aspoň máte i pocit, že to s vašimi rty něco dělá. Za nás rozhodně číslo JEDNA!

BLISTEX
Blistex patří také mezi ty známější produkty. Já osobně ho mám moc ráda, skvěle hydratuje. Ovšem má i své nevýhody. Mě na něm vadí jeho parfemace, je to hodně silná vanilkovo-kokosová vůně. Jako další nevýhoda by se dala brát i výdrž. Nemyslím na rtech, ale výdrž produktu, který opravdu rychle mizí. Možná je to i tím, že ho používám opravdu často.

EOS
Eos je jeden z nejznámějších balzámků na rty. Vlastním 4 příchutě ( borůvka, letní ovoce, jahoda, mint ). Okolo mě ho všichni moc chválí, já však tomuto produktu nepropadla. Jediné co mě na něm zaujalo, je jeho chuť. Balzám sám o sobě není zas tak špatný, ale podle mého je hydratací na stejné úrovni jako produkty v drogerii za 20 Kč. I přes to ho mám vždy u sebe v kabelce pro případ nouze.

VAZELÍNA  - pomeranč ( Orange kiss )
Vazelínu mám na rtech velmi ráda. Miluju její konzistenci, takže když jsem byla v lékárně a tento produkt zahlédla ihned jsem ho čapla. Vlastním ji už 2 roky a stále mám polovinu nádobky plnou. Po prvním otevření mě bouchla do nosu krásná,příjemná pomerančová vůně, Používám ho celoročně a ve škole je mým největším pomocníkem. Ovšem má i své mouchy. Vadí mi její balení. Je v kalíšku, což znamená, že ji musím aplikovat prsty. Po aplikaci si pak musím vždy utřít nebo umýt ruce. Ale kvůli vnitřku kalíšku to přetrpím.

BABYLIPS
Nejedná se o nějakou extra hydrataci rtů, ale spíš takové příjemné promaštění a zároveň zabarvení. Dodá nemocným rtům aspoň nějakou barvu a dodá takový ten šmrnc. Na hydrataci to opravdu úplně nebude, ale to se od toho ani úplně moc nečeká.

Do komentářů nám dejte vědět, jak proti popraskaným rtům bojujete vy, co vám nejvíce pomáhá?
My se na vás budeme těšit už v dalším článku,
M. a T.

5 komentářů:

  1. Za mě stoprocentně a jenom CARMEX! Měla jsem velké problémy s popraskanými rty, skončila na antibiotikách a jediné, díky čemu se mi to už nikdy nevrátilo a díky čemu mám během chvilky krásně hydratované rty je carmex. Pěkný článek!
    mujzivotknihomolky.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Babylips jsem objevila nedavno, dopasavad jsem pouzivala zazracny kelimek. Za me spokojenost!!
    :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud si nezkoušela carmex, tak určitě vyzkoušej. Opravdu to stojí za to. :-)

      Vymazat
  3. S tím Eosem máš pravdu, ale i tak ho mám pořád u sebe. Mám příchuť melounu a je super. Tu vazelínu mám také jak pomeranč, tak i černý rybíz a jsem s nimi spokojená. Koukala jsem, že teď mají i lesní plody, tak se na ně chystám :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Černý rybíz mě teda hodně zaujal. Asi si pro něj skočím, děkuji za inspiraci. :-)

      Vymazat