úterý 31. ledna 2017

Oblíbené produkty roku 2016

Krásný den přejeme,
dnes jsme si pro Vás s Májou připravily naše oblíbence z roku 2016. Rozhodly jsme se, že se o ně s vámi podělíme, abyste měli inspiraci do roku 2017. Tyto produkty nejsou pro typy se suchou pletí, protože tu my rozhodně nemáme. Spíše se tady najdou typy s lehce se mastící a mastnou, ale samozřejmě rtěnky a takové věci se do této kategorie neřadí



Takže moje, alias Terky, oblíbené produkty jsou tyto:
Můj oblíbený make-up je od Loreal - true match. Mám odstín 1.C / 1.R . Když jsem si tento make-up kupovala, moc jsem netušila k čemu to číslování. Nemám ten make-up úplně nejdéle, ale i tak jsem si ho moc oblíbila.
Ovšem můj nejoblíbenější make-up byl od Dermacolu TRUFFLE lanýžový hydratační make-up. Ten byl číslo jedna po celý rok, ale přestali ho vyrábět, což mě opravdu štve a řekla bych, že už nikdy tak super neseženu.

Za oddělení řasenek si mě získala opět od Loreal miss manga PUNKY. Když jsem poprvé viděla kartáček, bála jsem se ji vyzkoušet. Potom mě k tomu ale donutila kamarádka a já nikdy nebudu litovat. Je skvělá, jen to chce trošku s ní umět pracovat.

Rtěnky si mě získali od TREND IT UP, stejně tak jako laky na nehty. Rtěnky mají opravdu super výdrž, dají s přehledem celý den ve škole bez jakéhokoli upravování.

Pudrů mám oblíbených více. Jeden, který není na žádné fotce je od Catrice transparentní. Ten jsem používala opravdu často a měla jsem snad 3 balení. Další oblíbený je od TREND IT UP. Pro mě je u pudru nejdůležitější aby vydržel tak dlouho, jak potřebuji a také aby neprášil. Což tyto produkty splňují. A dva, takový moji krizový zachránci jsou Loreal Lasting finish, který nosím v kabelce a Dermacol pudrový make-up WET and DRY který nosím v tašce do školy. Oba tyto pudry se dají používat jak na sucho, tak na mokro což je fajn, Nemusím u sebe nosit žádný make-up, korektor nebo jiné věci.
zdroj: krasa.cz

Jako poslední tady máme společný produkt a tím je aknecolor.



Aknecolor je tento rok pro nás obě jeden z nejpoužívanějších make-upů. Kvůli naší problematické pleti nás tento produkt velmi zaujal. Vydrží krásně celý den a je ve velmi světlém odstínu.



Oblíbenosti, alias Mája.

Můj oblíbený make-up se stal Aknecolor, který jsme zmínili jako společný produkt. Pleť se mi po používání tohoto produktu zdá lepší a sjednocenější. Jedinou nevýhodou je, že má sklony se na pleti lesknout.

Korektor, který u mě v roce 2016 byl na prvním místě se stal catrice camouflage cream. Vlastním ho již dva roky a stále je v balení více než polovina balení. Používám ho pod oči a nedám na něj dopustit.

Za oddělení řasenek si mě získala Roller lash od Benefitu, která mi dokáže během několika vteřin udělat nádherné řasy. Tato řasenka není jedna z nejlevnějších, ale za její skvělou práci jsem ochotná tuto cenu zaplatit.

Born Lippy ( the Body Shop ) .. červený, krásně vonící a nádherně vypadající balzamek na rty, po kterém šahám nejčastěji už 2 roky. Rty krásně zbarví a zároveň hydratuje.

S mojí mastnou pletí je pudr jeden z nejdůležitějších produktů. Tento rok jsem podlehla pudru od essence all about matt. Za směšnou cenu výborná práce.

Největším překvapením pro mě byly linky od Miss sporty Miaoww look. Já osobně tuto značku moc nemusím a s jejich výrobky nemám moc dobré zkušenosti. Tyto linky mě však úplně očarovaly. Stály okolo 80 Kč. Vlastním je již rok a stále jsou krásně černé a na víčku vydrží celý den.

Na IG jsem si všimla častého používání fixačního spreje. Ihned jsem to musela mít také. Pořídila jsem si jeden od značky Avon.  S produktem nejsem moc spokojena.  Sprej by měl fungovat jak pod make-up tak na make-up. Po prvním použití pod make-up jsem zjistila, že to nepůjde. Pleť se mi stáhla a byla náhle hrozně suchá.
Co tedy dělá v oblíbencích ???
Produkt nanesu prsty pouze na oční víčka ( pod oční stíny ). Stíny drží celý den jak přibité.


V komentářích nám určitě zanechte reakce na naše oblíbeé produkty a hoďte nám i ty vaše. Rády se inspirujeme a něco si na vaše doporučení pořídíme.
Mějte se krásně,
T. a M.

1 komentář:

  1. Z týchto produktov poznám Aknekolor, ktorý som používala na strednej a Loreal riasenku, ale tá mi velmi nesedela

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat