středa 1. února 2017

WISHLIST kosmetiky na jaro 2017! - Terka♥

Krásný den dívenky,
jaro už je (skoro!) za dveřmi a já jsem si připravila wishlist kosmetiky na toho období. Pochopitelně si to sem dávám hlavně pro kamarádky/přítele, kdyby mi jen tak někdo chtěl udělat radost..
Dělám si srandu.♥

Asi jako první věc tady mám bronzující pudr Sun Disk od Sephory. Hodně mě zaujal, ne jenom jak vypadá ale hlavně to jak je obrovský. Řekla bych, že to je věc, kterou budete mít do konce života a ještě ji potom zdědí vaše děti, poté vnoučata.. Odkaz ZDE ! Ovšem co beru jako mínus je, že je to limitovaná edice. Takže než se rozhoupu, bude pryč.
Jako další zde máme NYX HD FINISHING POWDER. Transparentní pudry mám ráda, ani vlastně nevím proč. Jsou prostě podle mě nejlepší. Na tento slyším všude kolem mě jenom chválu, takže mě opravdu hlodá svědomí ho vyzkoušet. Odkaz ZDE ! 
Nedávno jsem si koupila HOOLA bronzer a také proto mě zaujalo toto. Do the HOOLA - sada na pleť, oči a rty. Toto balení obsahuje bronzující pudr Hoola, Do the Hoola, They're real! řasenku, hydratační balzám na rty Benebalm, lesk na rty Hoola a aplikátorek. Jako tato sada je naprostá pecka, co říkáte? Odkaz ZDE !

A teď přijdou dva produkty od Urban Decay. Už od té doby co vyšla Naked 3, moc si ji přeji. Nikdy jsem si ovšem oči nemalovala, takže oční stíny pro mě byly naprosto zbytečné. Teď jsem začala a rozhodla jsem se, že si ji stále moc přeji. Odkaz ZDE !
Jako další produkt tu mám Naked Ultimate Basics. Pochopitelně si tyto paletky nepřeji obě, teda přeji, ale do začátku stačí pouze jedna, jen prostě nevím která. Mám radši matné stíny než třpytivé, ale zase Naked 3 byla láska na první pohled a nikdy mě ta láska nepřešla. Odkaz ZDE !

To by asi jako wishlist na jaro stačilo. Myslím, že přijdu na nějaké další bezva produkty.
Dám vám vědět, jestli jsem něco z toho dostala a co si budu moci z wishlistu odškrtnout. Vy mi dejte vědět, jestli Naked 3 nebo Naked Ultimate Basics.
T.♥

Žádné komentáře:

Okomentovat