čtvrtek 2. února 2017

Nákupy za leden.

Ahoj krásky,
dnes jsem si pro vás přichystala svoje nákupy za měsíc leden. Za začátku ledna jsem byla nemocná, tak jsem objednávala online a potom jsem to rozjela v obchodech, takže nebudeme zdržovat a jdeme na to!
Jako první vám ukážu řasenku. Já jsem si Miss Manga PUNKY od Loreal opravdu zamilovala. Je skvělá, bála jsem se že bude slepovat řasy, ale to se naštěstí neděje. Udělá je krásné, prodloužené a skvělý efekt.
Cena: 230,-
Jako další jsem si koupila Eyebrow Cream od PUPA.  Měl by být voděodolný, což rozhodně je. Není to jako žádný zázrak, ale opravdu na rozdíl od make-upu a řasenky tam nějaký ten zbytek zůstane a nemusím hned upravovat. Jsem blondýna, takže mám nejsvětlejší odstín a opravdu mi sedí.
Cena: 379,-
Rtěnky jsem si poslední dobou opravdu hodně oblíbila a nosím je poměrně častěji než kdy jindy. Nejraději mám rtěnky od Trend It Up a jejich řadu Ultra Wear Nude Pen Matte. Já už mám jeden tmavší odstín a tak jsem si pořídila světlejší odstín číslo 020. Je to krásná "nenápadná" barva.
Cena: 90,-
Jako další tady teda mám rtěnku od značky Rimmel odstín 210 Mauvement. Je to zase nude barvička a ráda s ní přetírám výše zmíněnou rtěnku a nebo její tmavší kolegyni číslo 030.

Dále bych tu tedy chtěla zmínit set na obočí od HM, který já používám pouze jako oční stíny. Na obočí mi to nějak nesedlo a hlavně jsem si koupila ten od PUPY, který je rozhodně lepší. Jako oční stíny je to však super.

Dalšími produkty je zde bronzer od Benefitu HOOLA. Já jsem si koupila pouze miniatulní verzi, jelikož jsem to chtěla pouze vyzkoušet. Ale musím se přiznat, že jsem ho ještě ani jednou nepoužila, takže se k ničemu dalšímu nemohu vyjádřit, ale určitě čekejte srovnávací článek s ostatními bronzery.
No a jako další je transparentní pudr od značky Essence. Má příjemnou vůni a je dostačující, řekla bych.
HOOLA cena: 490,-

A jako poslední dvě věci zde máme korektor od značky ALMAY. Já jsem si objednala nejsvětlejší a sedí mi krásně. Bohužel, tato značka jde zakoupit pouze online.
A jako další srdcovou záležitost zde mám Carmex CHERRY. Já ho prostě miluji a pokud jste četli článek o rtech, určitě to už víte.
Korektor cena: 89,-
Carmex cena: 79,-
Já vám moc děkuji, že jste si našli pár minut a přečetli si můj dnešní článek. Do komentářů mi dejte vědět, co jste si za měsíc leden koupily nového vy a já vám přeji krásný zbytek dne.
T.

Žádné komentáře:

Okomentovat