středa 8. února 2017

WISHLIST kosmetiky na jaro 2017! - Mája❤


Ahoj,taky se tak těšíte na jaro ?
Jsem ten typ člověka, který celý rok vypráví o tom jak se těší na zimu a jakmile přijde,chce jaro.
Přichází teplo a s tím i mé přání na novou kosmetiku.

Jako první tu mám matnou rtěnku od sephory Cream Lip Stain.  Nejvíce mě zaujal odstín Cooper Blush (23).  Stojí cca 300 Kč, což mi nepřipadá vůbec zlý.


Miluji výrazné řasy. Nevím jak vy, ale já stále nenašla řasenku, která mi udělá mé vysněné řasy. Používám Roller Lash od Benefitu. Je to zatím nejlepší řasenka , kterou jsem měla. Poslední dobou jsem začala uvažovat o koupi Better Than Sex od Too Faced. Slyším na ni samou chválu a kartáček vypadá dobře

                                                            

Už déle vím o značce Bione Cosmetics. Netuším z jakého důvodu jsem si ještě žádnou věc nekoupila. Samé dobré recenze a dobré ceny.  S mojí problematickou pletí jsem si vybrala ANTIAKNÉ DENNÍ ČISTÍCÍ TONIKUM. Doufám , že se opět někde nezaseknu a konečně si tento produkt pořídím domů.
                                                         Výsledek obrázku pro BIONE COSMETICS - ANTIAKNÉ DENNÍ ČISTICÍ TONIKUM

Paletka Naked Basics je moje must have už od jejího začátku prodeje. Paletka plných matných stínu ? Bůh vyslyšel mé přání a stvořil produkt přímo pro mne.  Musím ji mít. !!

                                                            
Myslím, že na jaro je toho dost. Doufám, že si odškrtnu aspoň polovinu věcí.
Dejte mi vědět do komentářů, na jaký produkt si děláte zálusk ?

Mája❤

1 komentář: