středa 15. února 2017

Nákupy z Ebay - Leden 2017

Ahoj.
Dneska jsem si pro vás přichystala článek, který plánuji již delší dobu.
Jedná se o nákupy z Ebay.  

1.
obal na mobil ( Iphone SE ).  Přišel mi během 14 dnů. Stál okolo 30 Kč. Je velmi kvalitní a mají na výběr mnoho druhů. V nejbližší době si hodlám koupit znova a určitě do košíku nepřidám jen jeden kousek.
odkaz : http://www.ebay.com/itm/Rubber-Pattern-Soft-TPU-Silicone-Back-Case-Cover-for-Apple-iPhone-5-6-6s-Plus-SE-/142004375390?var=&hash=item21101ecf5e:m:mYONRp7XTIeYyneUIsWqFfQ 


2.
Černá maska proti černým tečkám. Tu známe snad všichni. Nevím jak vy, ale já tento produkt vidím na všech sociálních sítích ( hlavně na instagramu ). Rozhodla jsem si tento "zázrak" taky pořídit. Produkt přišel po dvou týdnech. Cena okolo 50 Kč. Od tohoto produktu jsem čekala více. Tečky nevytáhne podle mých představ. Za tuto cenu mu to odpustím a považuji to za docela dobrý produkt.
Odkaz: http://www.ebay.com/itm/BLACK-MUD-FACE-MASK-BLACKHEAD-REMOVER-DEEP-CLEANSING-PEEL-ACNE-TREATMENT-/142161185275?hash=item21197789fb:g:ykMAAOSwal5YEFr3







3.
Fake rtěnka Kylie. Na tento produkt jsem byla nejvíce zvědavá. Přišel mi odstín, který jsem si objednávala, ale barva byla jiná než se na obrazovce počítače zdálo. Myslela jsem si, že objednávám odstín do hněda a místo toho přišel odstín do červena. I tak jsem rtěnku vyzkoušela a jsem mile překvapena. Rtěnka na rtech v klidu vydrží 5 hodin. S jídlem je trochu problém. S pitím však není. Cena cca 50 Kč. Doporučuji.
odkaz: http://www.ebay.com/itm/Kylie-Jenner-Lip-Kit-Lip-Gloss-opaco-liquido-Rossetto-strumento-trucco-cosmetiAH-/192057351240?var=&hash=item2cb7829c48:m:m8D6FUz2u58WAnmpA59eYew






4.
Korektor L.A. Tento korektor jsem viděla ve spoustě instagramových videích. Slyšela jsem na něj mnoho chválya tak jsem si ho rozhodla pořídit. Neudělala jsem chybu. Výběr mnoha odstínů, velmi dobrá výdrž a velmi dobré krytí. Doporučuju. Cena cca 50 Kč.
Odkaz: http://www.ebay.com/itm/Hot-Sales-L-A-LA-Girl-Pro-Conceal-HD-High-Definition-Concealer-Corrector-New-/282268555839?var=&hash=item41b8845a3f:m:m2A3hXydmhRu5mPGcN_A7Pg


5.
Hodinky. Hodinky jsem si koupila jen tak z legrace. Stáli 35 Kč a na fotce vypadali velmi hezky. Přišli do 14 dnů a světe div se FUNGUJÍ a jsou NOSITELNÉ.  Za tuto cenu ?? Bomba.
odkaz: http://www.ebay.com/itm/New-Womens-Fashion-Geneva-Roman-Numerals-Faux-Leather-Analog-Quartz-Wrist-Watch-/351662248039?hash=item51e0b41067:g:DDUAAOSwQYZWztGx 






Jaké produkty z Ebay máte nejraději nebo které jsou naopak úplným propadákem ? Dejte vědět do komentářů.

Mája ❤


6 komentářů:

  1. Ja masku na tecky mam a me teda funguje, jen musim poradne naparit oblicej. :-) A jeste by tam meli pripsat, ze dobre depiluje. :-D Aspon ale, ze to ty chliupky netrha, ale vynda i s korinky. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To s tím napařováním obličeje mě nenapadlo, díky za tip. :) Depilaci zvládá na jedničku :) :-D

      Vymazat
  2. Také občas takhle zabrousím. Tedy dneska už spíš aliexpress, protože tam jsou recenze k produktům včetně fotek.. mám asi 180 obalů na mobil, hodinky, také jsem zkusila Kylie repliku..občas zkouším i něco na pleť ale většinou jsem docela zklamaná.. Jinak ty hodinky jsou super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O Aliexpressu jsem už přemýšlela, ale ještě jsem se k tomu nějak nedokopala a vždy skončím na Ebay. :) Obaly už si nepořizuji jinde než na Ebay :) :D

      Vymazat
  3. Nakupujeme podobně:) taky mám kylie a řekla bych, že je srovnatelná s originálem. Jinak u tohi obalu, to je silikon viď? Sundavej ho, kdykoliv nabíjíš, on silikon bude držet teplo v telefonu, ten se pak bude přehřívat a zničí ti to baterku.. jen taková rada, ať nedopadneš s iphonem a silikonovým obalem jako já :D

    OdpovědětVymazat
  4. S tím obalem jsi mě teda překvapila, děkuju za radu :) Jinak rtěnka je opravdu super s originálem jí ale porovnat nemůžu, jelikož originál nevlastním :)

    OdpovědětVymazat