neděle 26. února 2017

Jak na akné

Ahojky,
Dneska jsem si pro vás přichystala článek o tématu, který mě trápí už takové 4 roky.   S akné bojuji od 13 let. Za  tu dobu jsem vyzkoušela mnoho produktů a zjistila, které fungují a které ne. Článek bude  o produktech, které mi pomohli.

1.
Řada clearskin od Avonu. 
Podle mého nejlepší a nejlevnější řešení jak bojovat proti akné. Z této řady vlastním dva produkty. Krém (noční)  a sérum na jednotlivé pupínky. Jediné ,co bych těmto přípravkům mohla vytknout je vysušování pokožky. Ale na druhou stranu, u těchto produktů to tak bývá. Krém mi vydržel půl roku a sérum mám do teď (cca 1 rok).



2.
Dermacol krém.. řada ACNE CLEAR.
Krém používám pod make up. Pokožka je po celý den krásně matná. Produkt obsahuje tea-tree olej, kterým po celý den léčí akné.  Vlastním již druhé balení a nemohu si ho vynachválit.

3.
ŘEPÍK
Před 2 týdny jsem dostala alergickou reakci na barvu na vlasy. Navštívila jsem proto alergologii, kde jsem dostala i pár nových typů.. jak na lepší pleť. Spoustu rad ještě budu zkoušet nebo teprve zkouším. Co jsem ale již vyzkoušela, byla bylina řepík ( čaj ).  Jsem velmi mile překvapena, jak účinný to je. Musíte vyzkoušet !!! Nelekejte se jako já, chuť čaje není zprvu moc dobrá.



4. 
ActiMaris
Produkty ještě stále zkouším a přemýšlím o napsání článku věnovaný jen tomuto produktu. Nevím jak jinak to říct ... Tenhle produkt je zázrak... Určitě na něj koukněte. Není jen na akné, ale i na spoustu dalších věcí.



5.
Dermacol make up cover.
Tato věc sice neléčí, ale rozhodla jsem se tento produkt zařadit do článku. A to z důvodu krytí. Je to jediný make-up, který mi zakryje každý pupínek bez jakéhokoliv problému. Za tu cenu super.


Doufám, že jsem vám aspoň trochu pomohla.
A co vy ? S jakými přípravky jste spokojený ??


M ❤

Žádné komentáře:

Okomentovat