pondělí 6. března 2017

Nákupy za únor.

Krásný podvečer přeji,
dnes jsem si pro vás připravila nákupy za měsíc únor. Nečekala jsem, že se tolik rozšoupnu. Nakonec to dopadlo tak, jak to dopadlo. No, uvidíte sami. Jdeme na to!


Sami teď vidíte, že šetřící reflex se u mě bohužel neprojevil. Škoda.
Ale budeme na to koukat pozitivně, aspoň mám teď o čem psát.
Jako první si rozebereme make-up.
Všechny byly ve slevě, takže jsem je tam nemohla nechat.
Loreal BB Cream - Skin perfection
BB cream jsem si pořídila na léto, takže nemůžu zatím říci, jaký je. Konzistenci má hezkou a barva (světlejší odstín) mi také sedí. Uvidíme v létě, jak nakonec obstojí.
Rimmel MATCH PERFECTION
Osobně jsem na něj neslyšela moc dobré recenze, ale já jsem s ním docela spokojená. Docela pěkně kreje, ale co mi ůplně nevyhovuje je výdrž. Ještě ho pořádně odzkouším a dám vědět! 
Loreal True Match Cenius
Většinou se říká, že jak je to víc než 2v1, nefunguje ani jedno. Ale já jsem s tímto spokojená. Nosím to v kabelce na zakrytí nedokonalostí. Jako je pravda, že si neumím představit, že bych si to dala na celý obličej, ale takhle mi to moc vyhovuje a splňuje účel, na který to já používám.

Pudry jsem se rozhodla vyzkoušet dva.
Dermacol invisible fixing powder
Zkoušela jsem ho zatím  jednou ale jsem zklamaná. Je to neskutečně oranžový odstín, takže nepoužitelný. Rozhodla jsem se mu dát ještě šanci, takže zatím nemůžu hned šířit úplná negativa. 
Essence all about matt! 
Ten je super. Moc mi vyhovuje, krásně mě zmatní. Prostě udělá vše, co se od něj očekává. Hodně se podobná pudru od Catrice, možná bude ještě o chloupek lepší. Uvidíme jak se mu bude dařit dále.

Antibakteriální gel je jenom taková "blbost" do kabelky.

Handy
Tento jsem si pořídila jednou, když jsem byla v Sephoře a chyběla mi jedna položka abych dostala něco zdarma. Samozřejmě svůj účel plní a nevím jak dál bych ho měla popisovat (čtěte okecávát!).

Rtěnky. Rtěnky jsem si jednoduše zamilovala. Prostě je miluju a o tom asi mluví celý tento nákup.Zařadila jsem sem i balzámky na rty.


Jako první vezmu na řadu tekuté rtěnky.
 06                     01

Dermacol 16h lips 
Upřímně jsem od těchto rtěnek čekala více. Mě opravdu 16 hodin na rtech nevydržely. Kupovala jsem si ji, když jsme šli s přítelem do kina, abych zase nevyšla jako klaun. No, beztak jsem vyšla. 


Sephora Cream Lip Stain
Slyšela jsem na ni samou chválu a proto jsem se ji rozhodla vyzkoušet. Pořídila jsem si odstín číslo 013, všude tak probíraný. Musím říct, že je skvělá. Na obalu neobtěžuje žádný čas, který by měla vydržet, nebo který spíš poruší a nevydrží. 
Loreal Lipcolor Butter
Odstín 027 Elegant Nude 
Toto máslíčko je fajn. Dodá barvu, je příjemné na rtech, trošku hydratuje, nevysušuje. Co víc dodat.

Gabliella Salvete Dolcezza
Rtěnka ke které je i lak na nehty zní suprově! Já jsem si koupila odstín 104 Chardonnay, který se mi opravdu líbí. Hodně jsem si oblíbila nude rtěnky a když je zároveň matná, je to výhra! 


Clarins KISS balzám
Tento balzám byl valentýnská edice. Oblíbila jsem si ho. Složením a funkčností je úžasný! OVŠEM, co mě se s ním děje je, že někdy mi dělá flek okolo pusy. Bála jsem se, že je to alergie. Naštěstí ne, jen asi špatná aplikace. Takže ho bez zrcátka opravdu nenanesu, což mi to všechno trochu komplikuje. 

Sephora balzam 
Tento balzám je super! Je to takový můj nástupce Carmexu. Je také trošku štiplavý, nádherně voní a na rozdíl od Carmexu má více 'kamarádů' v různých vůních. Já mám tento ROSE. 

Máte některé z těchto produktů? Jak jste s nimi spokojené? Zanechte mi tu komentář.
A pokud máte zkušenost s Dermacol dlouhotrvající rtěnkou, dejte mi vědět. Všem okolo vydrží, nevím co dělám špatně. Budu moc ráda za jakoukoli radu, jsem z toho lehce zoufalá.
Krásný zbytek dne,
T. ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat